• 24-02-2014, 20:54:14
    @Ferecbilisim; pmye cevap bekliyorum
  • 24-02-2014, 21:01:50
    MusTi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Ferecbilisim; pmye cevap bekliyorum
    cevaplandı, gecikmeden dolayı kusura bakmayın..
  • 24-02-2014, 21:08:53
    arkadaştan sürekli kod alıyorum, güvenilir
  • 25-02-2014, 02:22:37
    Bugün Kodlarımı Aldım Çok Teşekkürler Hızlı Ve Güvenilirdir 3. Parti Geldiği Gibi 20 adet Daha Çekeceğim.
  • 25-02-2014, 09:23:05
    stok olduğunda 10 adet alabilirmiyim
  • 25-02-2014, 13:21:31
    serkhann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaştan sürekli kod alıyorum, güvenilir
    teşekkür ederim azizim..

    MusTi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün Kodlarımı Aldım Çok Teşekkürler Hızlı Ve Güvenilirdir 3. Parti Geldiği Gibi 20 adet Daha Çekeceğim.
    teşekkürler musti kardeşim

    Nemiroff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    stok olduğunda 10 adet alabilirmiyim
    Stok henüz yok bir iki güne kadar gelecek, geldiğinde haberdar ederim sizi. sizde konuyu takipte kalın
  • 27-02-2014, 11:01:29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bi kodda sıkıntı yaşadım aradığım gibi yardımcı oldu sağolsun sırada bekleyenlerden dayak yemeden aldık biletleri izledik ivedik'i
  • 27-02-2014, 12:10:52
    Ferecbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    heh işte sende diğer kardeşlerimiz gibi aynı durumla karşılaşmıssın ..

    Google crome r10 eklentisi var sizede tavsiye ederim o eklenti siz geziyormuşsunuz gibi konuları dolaşır durur sürekli, mesaj geldiğinde ise anlık olarak hem sesli hemde görsel uyarı verir.. mesaj vss. geldiğinde saatlerce pc basında beklemene gerek kalmıyor sesli uyarı yapınca anlıyorsun..
    Netmaster isimli arkadas ogun sizden cvp alamayinca bana pm atti acil 3kod lazm dedi odemeyi yrn yprm dedi eyw dedim yolladm. pazar gunu. odemeyi bikac istemyle bgn yolladi ama kirildgm nokta eft kesintisinide bana yuklems ayrica eksik yollamis. ilanimi incelemeden acil uc bilet yolla diyor odeme gec ypyr ve eksik yollyr bu durum sinirimi bozdu ki bikac tl nin lafini ypmam usulen sorsa yine tmm derdim. okadar traderi bosa yapmis yazik. bunu buraya yazmamim sebebi ise gecenlerde sizede sitem etmis sanki kendisi gerekenleri yapiyormus gibi.
  • 27-02-2014, 12:55:49
    Mehmet0805 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netmaster isimli arkadas ogun sizden cvp alamayinca bana pm atti acil 3kod lazm dedi odemeyi yrn yprm dedi eyw dedim yolladm. pazar gunu. odemeyi bikac istemyle bgn yolladi ama kirildgm nokta eft kesintisinide bana yuklems ayrica eksik yollamis. ilanimi incelemeden acil uc bilet yolla diyor odeme gec ypyr ve eksik yollyr bu durum sinirimi bozdu ki bikac tl nin lafini ypmam usulen sorsa yine tmm derdim. okadar traderi bosa yapmis yazik. bunu buraya yazmamim sebebi ise gecenlerde sizede sitem etmis sanki kendisi gerekenleri yapiyormus gibi.
    konuya yazmama rağmen, maalesef, ısrarla veresiye teklif etmekteler, ne hikmetse coğu hep hafta sonu eft olmadığı zamana bırakıyor pazartesi elinde olur diyorlar. benimde bir iki kişiden alacağım var ama hatırlamıyorum kimler, güvenip yazmadım bile ama işte ne yaparsın, her çeşit insan var.

    he şuda var ki, oan göndermek isteselerde belki aksaklıklar olabiliyor