Mehmet0805 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netmaster isimli arkadas ogun sizden cvp alamayinca bana pm atti acil 3kod lazm dedi odemeyi yrn yprm dedi eyw dedim yolladm. pazar gunu. odemeyi bikac istemyle bgn yolladi ama kirildgm nokta eft kesintisinide bana yuklems ayrica eksik yollamis. ilanimi incelemeden acil uc bilet yolla diyor odeme gec ypyr ve eksik yollyr bu durum sinirimi bozdu ki bikac tl nin lafini ypmam usulen sorsa yine tmm derdim. okadar traderi bosa yapmis yazik. bunu buraya yazmamim sebebi ise gecenlerde sizede sitem etmis sanki kendisi gerekenleri yapiyormus gibi.
konuya yazmama rağmen, maalesef, ısrarla veresiye teklif etmekteler, ne hikmetse coğu hep hafta sonu eft olmadığı zamana bırakıyor pazartesi elinde olur diyorlar. benimde bir iki kişiden alacağım var ama hatırlamıyorum kimler, güvenip yazmadım bile ama işte ne yaparsın, her çeşit insan var.

he şuda var ki, oan göndermek isteselerde belki aksaklıklar olabiliyor