• 04-03-2014, 15:39:00
    #1
    Ürün güncellemeye ihtiyaç yok otomatik yapılıyor
    Kargo ve Teknik Destek gibi şeylerle uğraşmayacaksınız
    Sadece sattığınız ürünün karına %60 - %90 ortak olacaksınız
    Uygun Fiyatlı bu paket yeterli seviyede satıldığı için artık satışı yapılmıyor en ucuzu 2000 tlden başlıyor.
    Satma sebebim ilgilenemiyorum. İlgilenemediğim halde 1 adette 100tllik satış yaptı.

    Bu paketin satışı kalktı devir alan arkadaş çok şanslı olacak..
    incelemek için: https://www.sermayesizticaret.com

    Site: http://hepsiucuza.net
    ÜCRET: 600 TL

    Ödeme Akbank havele eft
  • 04-03-2014, 21:50:48
    #2
    Hocam bu sermayesizticaret firmasına ücret aylıkmı ödeniyor yıllıkmı ücret ne kadardır ve hangi ayda ödeme yapılcaktırç deyatlı pm alabilirmiyim.
  • 04-03-2014, 21:59:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bu sermayesiz ticaret de para ilemi alıyoruz sistemi? prosedür nedir şartlar felan bilgi alabilirmiyim ileriye yönelik sorun ve sıkıntı yaşanmaması için soruyorum.
  • 05-03-2014, 00:58:35
    #4
    ödemenizi aylık olarak şirket ödüyor dataylı bilgi isterseniz telefon pm atın anlatayım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:56:29 -->-> Daha önceki mesaj 00:53:26 --

    Conclusion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sermayesiz ticaret de para ilemi alıyoruz sistemi? prosedür nedir şartlar felan bilgi alabilirmiyim ileriye yönelik sorun ve sıkıntı yaşanmaması için soruyorum.
    şirket büyük bir firma olup siz sadece reklamını yapıp ürünü satılmasını saglıyorsunuz ürün sizin adınıza paketleniyor koli sizin siteniz ile gidiyor karsıya..
    ileriye dönük sorun yaşınıcak şirket degildir hocam. isterseniz telefonla anlatayım sistemi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:58:35 -->-> Daha önceki mesaj 00:56:29 --

    AktueL42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu sermayesizticaret firmasına ücret aylıkmı ödeniyor yıllıkmı ücret ne kadardır ve hangi ayda ödeme yapılcaktırç deyatlı pm alabilirmiyim.
    aylık olarak ödenek çıkıyor telefon pm leyin hocam detaylı bilgi vereyim.
  • 05-03-2014, 01:07:43
    #5
    hocam sizin site T-UP Model 1 mi yoksa 2 mi ?
  • 05-03-2014, 14:21:20
    #6
    elros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sizin site T-UP Model 1 mi yoksa 2 mi ?
    ilk modeli hocam.
  • 05-03-2014, 16:16:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    dataylı pm alabilirmiyim konu linki ile birlikte
  • 06-03-2014, 09:38:15
    #8
    pm atıldı
  • 06-03-2014, 09:50:01
    #9
    Devretme hakkınız var mı hocam detaylı bilgi alabilirmiyim