ödemenizi aylık olarak şirket ödüyor dataylı bilgi isterseniz telefon pm atın anlatayım.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:56:29 -->-> Daha önceki mesaj 00:53:26 --
Bu sermayesiz ticaret de para ilemi alıyoruz sistemi? prosedür nedir şartlar felan bilgi alabilirmiyim ileriye yönelik sorun ve sıkıntı yaşanmaması için soruyorum.
şirket büyük bir firma olup siz sadece reklamını yapıp ürünü satılmasını saglıyorsunuz ürün sizin adınıza paketleniyor koli sizin siteniz ile gidiyor karsıya..
ileriye dönük sorun yaşınıcak şirket degildir hocam. isterseniz telefonla anlatayım sistemi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:58:35 -->-> Daha önceki mesaj 00:56:29 --
Hocam bu sermayesizticaret firmasına ücret aylıkmı ödeniyor yıllıkmı ücret ne kadardır ve hangi ayda ödeme yapılcaktırç deyatlı pm alabilirmiyim.
aylık olarak ödenek çıkıyor telefon pm leyin hocam detaylı bilgi vereyim.