• 26-02-2014, 12:20:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba,

    Uygulama yazdırıp daha sonra üye çekimi yaptıracağım.

    Bu uygulamalar konusunda fazla bilgim bulunmamakta. Öncelikle bununla ilgili bilgi alabilir miyim? Api içerisinde ki üyeler istediğim tweete atsın, istediğim üyeyi takip etsin, rt ve fav atsın istiyorum.

    Bu tarz bir hazır uygulama var mı yoksa satın almamız mı gerekiyor? Bu tarz uygulamaya çekim yapan arkadaşlardan da fiyat hakkında bilgi alabilir miyim?
  • 26-02-2014, 12:24:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Evet satın almanız veya kodlamanız gerekiyor.

    Size bir önerim : takipçi kasma sitesi vs. siteler yerine aklınızdaki özgün bir projeyi kodlatırsanız çok daha faydalı olur.

    Şuan takipçi sitelerinde uygulama kaldırma oranı neredeyse %80-90 lara çıktı, verim alamazsınız
  • 26-02-2014, 12:42:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Weave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba,

    Uygulama yazdırıp daha sonra üye çekimi yaptıracağım.

    Bu uygulamalar konusunda fazla bilgim bulunmamakta. Öncelikle bununla ilgili bilgi alabilir miyim? Api içerisinde ki üyeler istediğim tweete atsın, istediğim üyeyi takip etsin, rt ve fav atsın istiyorum.

    Bu tarz bir hazır uygulama var mı yoksa satın almamız mı gerekiyor? Bu tarz uygulamaya çekim yapan arkadaşlardan da fiyat hakkında bilgi alabilir miyim?


    User çekimi sağlayabilirim ; https://www.r10.net/twitter/1177008-u...cekiyoruz.html