Arkadaşlar merhaba,
Uygulama yazdırıp daha sonra üye çekimi yaptıracağım.
Bu uygulamalar konusunda fazla bilgim bulunmamakta. Öncelikle bununla ilgili bilgi alabilir miyim? Api içerisinde ki üyeler istediğim tweete atsın, istediğim üyeyi takip etsin, rt ve fav atsın istiyorum.
Bu tarz bir hazır uygulama var mı yoksa satın almamız mı gerekiyor? Bu tarz uygulamaya çekim yapan arkadaşlardan da fiyat hakkında bilgi alabilir miyim?
Alış: uygulama yazdırma hakkında bilgi
2
●282
- 26-02-2014, 12:24:22Üyeliği durdurulduEvet satın almanız veya kodlamanız gerekiyor.
Size bir önerim : takipçi kasma sitesi vs. siteler yerine aklınızdaki özgün bir projeyi kodlatırsanız çok daha faydalı olur.
Şuan takipçi sitelerinde uygulama kaldırma oranı neredeyse %80-90 lara çıktı, verim alamazsınız - 26-02-2014, 12:42:20Üyeliği durdurulduWeave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
User çekimi sağlayabilirim ; https://www.r10.net/twitter/1177008-u...cekiyoruz.html