Arkadaşlar merhaba,

Uygulama yazdırıp daha sonra üye çekimi yaptıracağım.

Bu uygulamalar konusunda fazla bilgim bulunmamakta. Öncelikle bununla ilgili bilgi alabilir miyim? Api içerisinde ki üyeler istediğim tweete atsın, istediğim üyeyi takip etsin, rt ve fav atsın istiyorum.

Bu tarz bir hazır uygulama var mı yoksa satın almamız mı gerekiyor? Bu tarz uygulamaya çekim yapan arkadaşlardan da fiyat hakkında bilgi alabilir miyim?