ImpacTo, Elazıglı168, Egemen ve Diğer Yönetici Arkadaşlara Teşekkürler - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ImpacTo, Elazıglı168, Egemen ve Diğer Yönetici Arkadaşlara Teşekkürler
49
●
4.403
R10.net
Şikayet & Teşekkür
Teşekkürüm Var
ImpacTo, Elazıglı168, Egemen ve Diğer Yönetici Arkadaşlara Teşekkürler
1
2
3
4
5
6
02-02-2014, 14:48:35
#1
AndroidMarket
Daha yönetimi ellerine yeni almalarına rağmen çok şey yaptıkları için teşekkürü borç bilirim.
Edit: Egemen seni unutmadık seni de ekledim :P
02-02-2014, 14:49:49
#2
oktaydeniz
Atatürklü r10 logomuzu geri isteme hakkımızda umarım geri gelmiştir
02-02-2014, 14:52:32
#3
arthur
oktaydeniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Atatürklü r10 logomuzu geri isteme hakkımızda umarım geri gelmiştir
Evet bu logoyu yapan malum şahıs da banlandı
02-02-2014, 14:53:19
#4
AtomCmyLMz
oktaydeniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Atatürklü r10 logomuzu geri isteme hakkımızda umarım geri gelmiştir
Bahsettiğiniz logo bu mu yoksa bir tane daha vardı ters tarafa bakıyordu o mu?
02-02-2014, 15:02:46
#5
oktaydeniz
AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bahsettiğiniz logo bu mu yoksa bir tane daha vardı ters tarafa bakıyordu o mu?
farketmez ikiside şimdiki logodan güzeldi bence
02-02-2014, 15:08:40
#6
otoboka
Üyeliği durduruldu
yeni yönetici arkadaşlar kendi aralarında kendi kategorilerinde şu konuyuda görüşüyorlar mı sormak isterim
hititajansın haksız yere şahsi çıkarları uğruna banladığı onlarca üye var bu arkadaşların banları açılacak mı ?
diğer sorum hititajansın diğer üyelikleri araştırılıyor mu ?
02-02-2014, 15:16:26
#7
kasirga098
oktaydeniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
farketmez ikiside şimdiki logodan güzeldi bence
bencede geri gelsin Atatürk
02-02-2014, 15:18:35
#8
ibo
Üyeliği durduruldu
Çok şeyden bahsettikleriniz nelerse açıklayında bilelim
02-02-2014, 16:04:31
#9
AndroidMarket
ibo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok şeyden bahsettikleriniz nelerse açıklayında bilelim
Hiç yeni mesajlara bakmıyorsunuz sanırım
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler