• 02-02-2014, 14:48:35
    #1
    Daha yönetimi ellerine yeni almalarına rağmen çok şey yaptıkları için teşekkürü borç bilirim.

    Edit: Egemen seni unutmadık seni de ekledim :P
  • 02-02-2014, 14:49:49
    #2
    Atatürklü r10 logomuzu geri isteme hakkımızda umarım geri gelmiştir
  • 02-02-2014, 14:52:32
    #3
    oktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atatürklü r10 logomuzu geri isteme hakkımızda umarım geri gelmiştir
    Evet bu logoyu yapan malum şahıs da banlandı
  • 02-02-2014, 14:53:19
    #4
    oktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atatürklü r10 logomuzu geri isteme hakkımızda umarım geri gelmiştir
    Bahsettiğiniz logo bu mu yoksa bir tane daha vardı ters tarafa bakıyordu o mu?
  • 02-02-2014, 15:02:46
    #5
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğiniz logo bu mu yoksa bir tane daha vardı ters tarafa bakıyordu o mu?
    farketmez ikiside şimdiki logodan güzeldi bence
  • 02-02-2014, 15:08:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yeni yönetici arkadaşlar kendi aralarında kendi kategorilerinde şu konuyuda görüşüyorlar mı sormak isterim

    hititajansın haksız yere şahsi çıkarları uğruna banladığı onlarca üye var bu arkadaşların banları açılacak mı ?

    diğer sorum hititajansın diğer üyelikleri araştırılıyor mu ?
  • 02-02-2014, 15:16:26
    #7
    oktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farketmez ikiside şimdiki logodan güzeldi bence
    bencede geri gelsin Atatürk
  • 02-02-2014, 15:18:35
    #8
    ibo
    Üyeliği durduruldu
    Çok şeyden bahsettikleriniz nelerse açıklayında bilelim
  • 02-02-2014, 16:04:31
    #9
    ibo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok şeyden bahsettikleriniz nelerse açıklayında bilelim
    Hiç yeni mesajlara bakmıyorsunuz sanırım