oktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atatürklü r10 logomuzu geri isteme hakkımızda umarım geri gelmiştir
Bahsettiğiniz logo bu mu yoksa bir tane daha vardı ters tarafa bakıyordu o mu?