• 26-10-2013, 20:10:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konuyu aradım baktım açılmamış. İşleri vardır büyük ihtimal.

    Şuan maç oynanıyor.

    Akhisar 3-2 önde.

    Bjk 1-0 öndeyken 10 dakikada akhisar 3 gol atarak öne geçti. 40. dakikada bjk attı. İlk yarı 3-2 bitti.

    Dk 53 devam ediyor.
  • 26-10-2013, 20:17:38
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3-3 oldu. bu maça alt oynayan var mıydı
  • 26-10-2013, 20:18:29
    #3
    3-3 oldu Maça bak
  • 26-10-2013, 20:20:31
    #4
    Beyler bu akhisar nasıl bi takımdır yav çözemedim daha.
  • 26-10-2013, 20:20:36
    #5
    akhisarın puan alması için şu dakikadan sonra direnmesi lazım. beşiktaş bastıracaktır.
  • 26-10-2013, 20:26:40
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bastır akhisarım sen alırsın bu maçı
  • 26-10-2013, 20:34:29
    #7
    maçı 5 10 dk dır izliyorum arkadaş akhisar ne böyle ya
  • 26-10-2013, 20:35:18
    #8
    Akhisar çok saçma oynuyor, bakmayın 3 tane attıklarına. Arka arkaya bizim malum defans sıkıntımızdan yedik. İkinci yarıya çok sağlam başladık, şu an kontrol biraz Akhisar'da. 1 gol daha bulup öne geçeriz belki.

    + Oğuzhan çok iyi. Fernandes ve Olcay çıkmalı oyundan.
  • 26-10-2013, 20:52:21
    #9
    Almeida'yla yürümez bu lig..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:52:21 -->-> Daha önceki mesaj 20:43:10 --

    Verilmeyecek faul mu o abitoğlu ????