Akhisar çok saçma oynuyor, bakmayın 3 tane attıklarına. Arka arkaya bizim malum defans sıkıntımızdan yedik. İkinci yarıya çok sağlam başladık, şu an kontrol biraz Akhisar'da. 1 gol daha bulup öne geçeriz belki.
+ Oğuzhan çok iyi. Fernandes ve Olcay çıkmalı oyundan.