• 27-01-2014, 20:17:40
    #46
    PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cPanel - External VPS/VDS Lisans (AYLIK)
    External VPS/VDS Lisans (AYLIK) $12.00 USD
    » Fatura Seçeneği: Fatura İstemiyorum $0.00 USD
    Paypal Komisyon: $0.72 USD
    Aylık: $12.00 USD

    Bugün Ödenmesi Gereken: $14.66 USD

    14.66'yı anlayamadım.
    Duyuru yapılmadı henüz Otomatik Aktivasyon olmadığı için o konuyada değenicektik. Pro-rate sistemi kullanılıyor yani her ayın 1 ile 25. günleri arası verilen siparişler gün bazında hesaplanıp fiyatlandırılır. Yani siz 15'inde sipariş verseniz 6 dolar karşılığı 15 günlük lisansa sahip olucaksınız. Ama 25'inden sonra sipariş verildiğinde 31'ine kadar ne kadar gün varsa onu hesaplayıp o günün oranını giriyor yani 4 + 30 gün tutarını çıkarmış size.

    12 diyorsunuz ama toplam 14.66 oluyor. PayPal'ı da eklesek 12.72 diyelim.

    Tonks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PayPal komisyonu işi kötü olmuş.
    Yukarıda ki meblağ komisyon oranı değil zaten komisyon oranı orda yazıyor 0,72 cent genelde tüm firmalar bunu ekler eklemeyenlerde lisansı 15 dolar gibi ücrete satanlardır.

    12,72 $ tutuyor komisyon dahil.
  • 27-01-2014, 20:24:19
    #47
    Komisyonu her firma alır bunda doğrusunuz fakat 12,75 dolar çıkmıyor tutar. Tutar aşağıdaki gibi çıkıyor.

    Bugün Ödenmesi Gereken: $14.66 USD

    Yani ya bir yanlışlık var sistemde yada belirtilmeyen birşey var.
  • 27-01-2014, 20:25:09
    #48
    cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yukarıda ki meblağ komisyon oranı değil zaten komisyon oranı orda yazıyor 0,72 cent genelde tüm firmalar bunu ekler eklemeyenlerde lisansı 15 dolar gibi ücrete satanlardır.

    12,72 $ tutuyor komisyon dahil.
    http://prntscr.com/2n3hsu

    Bu durumu açıklamanızı rica etmiştim.
  • 27-01-2014, 20:44:40
    #49
    PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cPanel - External VPS/VDS Lisans (AYLIK)
    External VPS/VDS Lisans (AYLIK) $12.00 USD
    » Fatura Seçeneği: Fatura İstemiyorum $0.00 USD
    Paypal Komisyon: $0.72 USD
    Aylık: $12.00 USD

    Bugün Ödenmesi Gereken: $14.66 USD

    12 diyorsunuz ama toplam 14.66 oluyor. PayPal'ı da eklesek 12.72 diyelim. 14.66'yı anlayamadım.
    Pro-rate sistemi kullanılıyor yani Ayın 1'ine ödemeler sabitlenir. Siz 25'inden sonra sipariş verirseniz 31'ine kadar ki ücreti hesaplayıp size toplam fiyatı çıkartır. Yani 1,91 dolar 5 günlük fiyat çıkartmış 12 dolar lisans fiyatı 0,72 dolar komisyon bedeli ile 14.66 tl tutuyor. 1 Mart 2014'te oluyor bir daha ki ödemeniz.

    Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyonu her firma alır bunda doğrusunuz fakat 12,75 dolar çıkmıyor tutar. Tutar aşağıdaki gibi çıkıyor.

    Bugün Ödenmesi Gereken: $14.66 USD

    Yani ya bir yanlışlık var sistemde yada belirtilmeyen birşey var.
    PlusTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://prntscr.com/2n3hsu

    Bu durumu açıklamanızı rica etmiştim.
    Yukarıda belirttiğim gibi ayın 1 ila 25i arası ödeme yaparsanız ödeme yaptığınız günden ayın son gününe kadar ücreti hesaplıyor. 1'inde sipariş verirseniz 12 dolar, 2'sinde sipariş verirseniz 11.60 dolar, 3'ünde 11.20 dolar gibi örneklendirebiliriz. 25'inden sonrada ayın son gününe kadar tutarı hesaplıyor önümüzdeki ayıda ekleyip öbürkü ayın 1inde yeniden ödeme yapıyorsunuz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:44:40 -->-> Daha önceki mesaj 20:41:36 --

    İlave olarak dün bu konu hakkında bilgi verilmişti tasarımcı firmaya modül ile birlikte eklemeyi yapıcaklardı. Aşağıda ki gibi bir ibare olarak o bahsedilen yerde.

    Bugün Ödenmesi Gereken: $14.32 USD
    (Sonraki Yenileme Tarihi: 01/03/2014)
  • 27-01-2014, 21:00:54
    #50
    10-15 güne bende alım yapıcam dedicated için hayırlı satışlar güzel hizmet.
  • 27-01-2014, 21:03:47
    #51
    djhayal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10-15 güne bende alım yapıcam dedicated için hayırlı satışlar güzel hizmet.
    Teşekkürler, sağolun.
    ----------------------

    Yazılımcımız 2 gün içinde modülün hazır olacağını bildirdi. Modül hazır olduktan sonra duyuru konusu açılacaktır.
  • 28-01-2014, 19:41:59
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Lisanslarımızı tek tek cekmeye calışıyorum.

    Gayet başarılı arkadaşlar. Emek harciyorlar.

    Umarım dilediginiz konuma gelirsiniz.
  • 28-01-2014, 21:56:41
    #53
    FiberDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisanslarımızı tek tek cekmeye calışıyorum.

    Gayet başarılı arkadaşlar. Emek harciyorlar.

    Umarım dilediginiz konuma gelirsiniz.
    Teşekkür ederim, sizlerin başarısı bizide başarılı kılar. Elimizden geldiğince gayret gösteriyoruz.

    https://www.r10.net/hosting-sirketler...egistirme.html

    Konu kilitlenebilir.