FiberDC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisanslarımızı tek tek cekmeye calışıyorum.

Gayet başarılı arkadaşlar. Emek harciyorlar.

Umarım dilediginiz konuma gelirsiniz.
Teşekkür ederim, sizlerin başarısı bizide başarılı kılar. Elimizden geldiğince gayret gösteriyoruz.

https://www.r10.net/hosting-sirketler...egistirme.html

Konu kilitlenebilir.