• 28-01-2014, 16:03:27
    #1
    Zombi filmlerini çok severim. The Walking Dead adını çok duymuştum ama konusunu hiç araştırmamıştım yani zombi dizisi olduığunu bilmiyordum. Bir arkadaş tavsiyesi üzerine dün başladım ve bağımlılık böyle bir şey sanırım yorumlar ?
    • arpej
    arpej bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-01-2014, 17:20:05
    #3
    eyvAllah kusura bakmayın.
  • 28-01-2014, 17:30:05
    #4
    Benden size bir öneri çok fazla peş peşe izlemeyin bıkıyorsunuz yoksa. 3 Gün içinde aşağı yukarı 18 bölüm falan izledim. Biraz soğur gibi oldum ara ara izlemeye başladım tekrar zevk alır oldum. 3. sezon'u boxset halinde indirdim azar azar izleyeceğim
  • 28-01-2014, 17:41:06
    #5
    Arkadaş hakli peşpeşe izlemeyin.Bide filmlerden etkilenen biri iseniz çok kötü olabilir.2 günde 2 sezon izleyerek başladım geçen hafta.Cok farklı hissetmeye başlayınca ara verdim. Günde 1 bölüm idealdir ve gerçekten keyifli .

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 28-01-2014, 22:22:51
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hapishane bölümlerinde dizi dara düşmüştü asıl olaylar şimdi başlayacak.
  • 29-01-2014, 11:59:37
    #7
    bende dün 1. sezonu izledim komple ve filmlerden etkilenen birisi değilim max yarın 2. sezonu bitirmeyi düşünüyorum
  • 29-01-2014, 13:09:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    İlk 2 sezonu izledim acayip kalitesiz bi dizi.
  • 29-01-2014, 14:39:22
    #9
    başlasa artık da izlesek