yorumlar ?
The Walking Dead Takipçileri ?
8
●410
- 28-01-2014, 17:30:05Benden size bir öneri çok fazla peş peşe izlemeyin bıkıyorsunuz yoksa. 3 Gün içinde aşağı yukarı 18 bölüm falan izledim. Biraz soğur gibi oldum ara ara izlemeye başladım tekrar zevk alır oldum. 3. sezon'u boxset halinde indirdim azar azar izleyeceğim
- 28-01-2014, 17:41:06Arkadaş hakli peşpeşe izlemeyin.Bide filmlerden etkilenen biri iseniz çok kötü olabilir.2 günde 2 sezon izleyerek başladım geçen hafta.Cok farklı hissetmeye başlayınca ara verdim. Günde 1 bölüm idealdir ve gerçekten keyifli .
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi