Arkadaş hakli peşpeşe izlemeyin.Bide filmlerden etkilenen biri iseniz çok kötü olabilir.2 günde 2 sezon izleyerek başladım geçen hafta.Cok farklı hissetmeye başlayınca ara verdim. Günde 1 bölüm idealdir ve gerçekten keyifli .
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi