• 25-01-2014, 00:28:24
    #1
    başlıktaki gibi oyun varsa bi direnelim beyler

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:28:24 -->-> Daha önceki mesaj 00:25:48 --

    sanctum 2 beleş indirin
  • 25-01-2014, 00:36:26
    #2
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başlıktaki gibi oyun varsa bi direnelim beyler

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:28:24 -->-> Daha önceki mesaj 00:25:48 --

    sanctum 2 beleş indirin
    2.25 dolar diyor hocam beleş değil mi
  • 25-01-2014, 00:39:33
    #3
    ErenaLizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.25 dolar diyor hocam beleş değil mi
    bende beleş görünüyor
  • 25-01-2014, 00:42:46
    #4
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende beleş görünüyor
    Bende %85 indirimli görünüyor siz yine de bulunduğu yeri bi link atın beleşse indirelim oynamasak bile dursun köşede
  • 25-01-2014, 00:54:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    l4d oynamak istiyorum da fakirlik işte
  • 25-01-2014, 00:58:38
    #6
    ErenaLizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende %85 indirimli görünüyor siz yine de bulunduğu yeri bi link atın beleşse indirelim oynamasak bile dursun köşede
    1 gunlukmus ugrasa degmez

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 25-01-2014, 01:25:34
    #7
    Genelde oynarım left 4 dead 2 kapışma modunda oynuyoruz

    IDEAL TAB7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 25-01-2014, 10:42:08
    #8
    Bu oyun cristmas ta bedava verilmişti