Steam - Left 4 Dead 2 olan varsa bi direniş bölümü açalım ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Steam - Left 4 Dead 2 olan varsa bi direniş bölümü açalım ?
7
●
599
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Steam - Left 4 Dead 2 olan varsa bi direniş bölümü açalım ?
25-01-2014, 00:28:24
#1
ByMaster
başlıktaki gibi oyun varsa bi direnelim beyler
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:28:24 -->-> Daha önceki mesaj 00:25:48 --
sanctum 2 beleş indirin
25-01-2014, 00:36:26
#2
ErenaLizm
ByMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
başlıktaki gibi oyun varsa bi direnelim beyler
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:28:24 -->-> Daha önceki mesaj 00:25:48 --
sanctum 2 beleş indirin
2.25 dolar diyor hocam beleş değil mi
25-01-2014, 00:39:33
#3
ByMaster
ErenaLizm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2.25 dolar diyor hocam beleş değil mi
bende beleş görünüyor
25-01-2014, 00:42:46
#4
ErenaLizm
ByMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bende beleş görünüyor
Bende %85 indirimli görünüyor siz yine de bulunduğu yeri bi link atın beleşse indirelim oynamasak bile dursun köşede
25-01-2014, 00:54:43
#5
WapZap
Üyeliği durduruldu
l4d oynamak istiyorum da fakirlik işte
25-01-2014, 00:58:38
#6
ByMaster
ErenaLizm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende %85 indirimli görünüyor siz yine de bulunduğu yeri bi link atın beleşse indirelim oynamasak bile dursun köşede
1 gunlukmus ugrasa degmez
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
25-01-2014, 01:25:34
#7
ermann
Genelde oynarım left 4 dead 2 kapışma modunda oynuyoruz
IDEAL TAB7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
25-01-2014, 10:42:08
#8
Zafer
Bu oyun cristmas ta bedava verilmişti
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler