Konu
Steam - Left 4 Dead 2 olan varsa bi direniş bölümü açalım ?
25-01-2014, 01:25:34
#7
ermann
Genelde oynarım left 4 dead 2 kapışma modunda oynuyoruz
IDEAL TAB7 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi