• 21-01-2014, 03:41:37
    #1
    Arkadaşlar kamil koç yolkartım var, 30 liralık puanım var, kamilkoç ile seyahat edecek olanlar biletini benim yolkartımla alacak olursa bilet ücretinin %10'unu o kişiye ödüyorum

    40 TL'lik bilet alana 4 TL
    50 TL'lik bilet alana 5 TL tarzında, rezervasyonu ben burdan internetten yapıyorum, siz gidip kamil koç şubelerinden biletinizi alabilirsiniz

    Neden böyle bişey yapıyorum ? 30 liralık puanım var, 40 liraya kadar biriktirebilirsem 1 hafta sonraki izmir - çanakkale otobüs biletimi puanım ile alıcam, nedeni budur, başka şeyler gelmesin aklınıza.

    Ödemeler şu şekilde yapılacaktır : Yolculuk gerçekleşmeden malesef para puanlar yolkarta yansımamaktadır, tradesi az olanların yolculuk gerçekleştikten sonra ödemesi yapılacak, tradesi yüksek olanların duruma göre ödemesi önceden yapılabilir.

    Rezervasyon yap, gidip bileti alayım ücretimi öde sonra bileti iptal ettiririm gibisinden düşüncesi olanlar olacaktır, bu yüzden böyle bir karar almak durumundayım. rezervasyon yaptırıp gidip bileti alıp (tradesi yüksek olan kişiler için geçerli) benden ödeme aldıktan sonra bilet iptal edilirse o kişi hakkında şikayet konusu açarım, hiç bir şekilde parayı geri atayım şikayetinden vazgeç durumu istemiyorum, (böyle bir durumda 40 TL'lik otobüs biletimi alırsa şikayetimden vazgeçerim ) öğrenciyim, zor durumda kalmak istemiyorum.

    Toplamda 160 TL'lik bilet almam gerekiyor 10 lira için, 40 TL'lik bilette 2,40 TL falan para puan kazanıyorum.

    Konuyu fazla uzattım, konu gayet açık ve nettir, süre kısıtlıdır.

    ekleme ; Güncel, 100 TL ve üstü bilet alımlarında %15 geri ödeme yapıcam
  • 21-01-2014, 10:43:48
    #2
    Bir kısmını puandan bir kısmını ödeme ile alamıyormusun?
  • 21-01-2014, 11:33:34
    #3
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kısmını puandan bir kısmını ödeme ile alamıyormusun?
    malesef :/
  • 21-01-2014, 16:44:17
    #4
    Güncel, 100 TL ve üstü bilet alımlarında %15 geri ödeme yapıcam
  • 21-01-2014, 23:04:19
    #5
    umarım bulursun hemşerim
  • 21-01-2014, 23:09:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef :/
    geçen ay yolcard ımdaki ufak bir miktar bilet ücretinden düşüldü.hatta bileti satan şahıs özellikle belirtti.sizin bir yanlışınız var.
  • 21-01-2014, 23:14:59
    #7
    Başka yolkarttan transfer yapılıyor mu ? 3-5 lira birikmişim vardı en azından senin işini görsün öyle bişey varsa.
  • 21-01-2014, 23:23:01
    #8
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kısmını puandan bir kısmını ödeme ile alamıyormusun?
    kamilkoç da sadece puanla al yada parayla al var.
  • 21-01-2014, 23:26:30
    #9
    XenCPU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen ay yolcard ımdaki ufak bir miktar bilet ücretinden düşüldü.hatta bileti satan şahıs özellikle belirtti.sizin bir yanlışınız var.
    öyle olmaması gerekiyor, sordum çünkü şubede

    XenCPU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen ay yolcard ımdaki ufak bir miktar bilet ücretinden düşüldü.hatta bileti satan şahıs özellikle belirtti.sizin bir yanlışınız var.
    bi terslik var bu işte ama çözemedim


    opinion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka yolkarttan transfer yapılıyor mu ? 3-5 lira birikmişim vardı en azından senin işini görsün öyle bişey varsa.
    öncelikle teşekkür ederim ama malesef öyle bi şansımız yok :/