XenCPU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen ay yolcard ımdaki ufak bir miktar bilet ücretinden düşüldü.hatta bileti satan şahıs özellikle belirtti.sizin bir yanlışınız var.
öyle olmaması gerekiyor, sordum çünkü şubede

XenCPU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen ay yolcard ımdaki ufak bir miktar bilet ücretinden düşüldü.hatta bileti satan şahıs özellikle belirtti.sizin bir yanlışınız var.
bi terslik var bu işte ama çözemedim


opinion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka yolkarttan transfer yapılıyor mu ? 3-5 lira birikmişim vardı en azından senin işini görsün öyle bişey varsa.
öncelikle teşekkür ederim ama malesef öyle bi şansımız yok :/