• 27-01-2014, 13:21:30
    #1
    15 Ay önce büyük büyük umutlarla bir kadın sitesi açtım. Moda-sağlık-magazin...blabla. Dedim ki ben bu işi kitabını yazarım. Özgün bir tasarım yaptık o tasarımı PHP yazılımla yazdırdık. 15 ay her gün (pazar dahil) özgün ortalama 5 konu girişi yapıldı. Ardından çok güçlü sitelerden tanırım yazıları alındı. Öyle yerlerden tanıtım yazısı aldım ki alexa tr değeri 500'lerde.

    Gelinen nokta: Günlük 500 hit günlük adsense geliri:1TL

    Ben buraya dert yanmaya geldim biraz içimi boşaltmaya geldim açıkcası. Benden sitenin ismini falan istemeyin. Site işte napacaksınız adını sanını. Burda o kadar çok *********** varki heralde sadece %5'i gerçekleri konuşuyor. Umarım benim yaşadığım hayal kırıklıklarını kimse yaşamaz.
  • 27-01-2014, 13:27:41
    #2
    Atalarımızın dediği gibi, Klavuzu Karga Olanın ..... diye bir söz var ensar bey kardeşim. Söylediklerinizden
     Burda o kadar çok *********** varki heralde sadece %5'i gerçekleri konuşuyor.
    sanırım birisinden almış olduğunuz fikir neticesinde kadın sitesi açtınız. Size tavsiyem tam olarak araştırmadan sektörü başlamamanız olacaktır.
    Herkes birşeyler söyler herkesten birşeyler alın ama kendi bildiğiniz yoldan şaşmayın.
  • 27-01-2014, 13:28:26
    #3
    belkide biraz nadasa birakmak lazim siteyi dostum. ben 2 sene once atigim blogu attim bi kenra gunder 2-3 dolar birakmaya basladi kendi kendine. bazen hic bisey yapmamak en iyi secenek olabilir.
  • 27-01-2014, 13:29:50
    #4
    Platin üye
    Günde ortalama 100 kişinin girdiği, Özgün olarak ilerlettiğim kadın sitesinden ortalama 2-3 TL geliyor. Reklam yerleşimlerinizi gözden geçirin derim. Ha bu arada ayda 2-3 yazı ancak giriyorum. Bir türlü düzenli giriş yapamadım.
  • 27-01-2014, 14:37:08
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    EnsarGunel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 Ay önce büyük büyük umutlarla bir kadın sitesi açtım. Moda-sağlık-magazin...blabla. Dedim ki ben bu işi kitabını yazarım. Özgün bir tasarım yaptık o tasarımı PHP yazılımla yazdırdık. 15 ay her gün (pazar dahil) özgün ortalama 5 konu girişi yapıldı. Ardından çok güçlü sitelerden tanırım yazıları alındı. Öyle yerlerden tanıtım yazısı aldım ki alexa tr değeri 500'lerde.

    Gelinen nokta: Günlük 500 hit günlük adsense geliri:1TL

    Ben buraya dert yanmaya geldim biraz içimi boşaltmaya geldim açıkcası. Benden sitenin ismini falan istemeyin. Site işte napacaksınız adını sanını. Burda o kadar çok *********** varki heralde sadece %5'i gerçekleri konuşuyor. Umarım benim yaşadığım hayal kırıklıklarını kimse yaşamaz.
    Hocam iceriklerinizin kullanici yararina olmasi gerek yani siteye giren kisi konuyu nekadar uzun sure okursa okadar iyi. Yani 5 bos makale yerine 1 saglam yazilmis seo ya uygun yararli bilgiler bulunduran etiketi 5 i gecmeyen konu herzaman icin daha iyi. Ve ilk asamada yuksek sitelerden alinan link iyi degil. Yuksekten ucan ucmayi bilmiyorsa yuksekten cakilir...!
  • 27-01-2014, 14:41:08
    #6
    en çok yapılan yanlışı ben özgün içerik olarak görüyorum. bu kavram çok geniş bir kavram arkadaşlar her özgün site hitlenir diye bir kural yok. google sizden özgün içerik değil benzersiz içerik istiyor. her özgün içerik benzersiz değildir. 2012 dantel modelleri diye makale yazınca benzersiz olmuyor tonla var bu konudan sadece özgün oluyor. ve bu nokta da da içerik kalitesi yarışı başlıyor. bu kavram oldukça uzun üzerine kitap dahi yazılabilir. bir ayrı önemli nokta da aranma hacmi. siz milyon tane makale yazın yazdıklarınız aranan şeyler değilse 2 yılda 500 tekilde olmanız yüksek bir rakam bile sayılabilir. özgün tasarım yazılım vs. gibi şeylerle ben adam olan site görmedim. genelde herkes free bir tasarım tema vs. ile başlıyor ne zaman ki site adam olmaya meyil gösterdi biraz para harcanıyor. kazanmadan üzerine harcama yapmamak en iyisi
  • 27-01-2014, 14:43:07
    #7
    reklam yerleşimi ve google sandbox sorun olmuş olabilir. Normalde o hitle minumum 5 TL kazanıyor olmanız lazım. Hepsini geçtim, o kadar yatırımdan sonra şuan sitenizin aylık 1500-2000 TL getirisi olması gerekirdi. Gözden kaçan yanlış olan bir ayrıntı var. Bence o sorunu çözerseniz, emekleriniz boşa gitmeyebilir.

    Geçmiş olsun.
  • 27-01-2014, 15:00:26
    #8
    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atalarımızın dediği gibi, Klavuzu Karga Olanın ..... diye bir söz var ensar bey kardeşim. Söylediklerinizden
     Burda o kadar çok *********** varki heralde sadece %5'i gerçekleri konuşuyor.
    sanırım birisinden almış olduğunuz fikir neticesinde kadın sitesi açtınız. Size tavsiyem tam olarak araştırmadan sektörü başlamamanız olacaktır.
    Herkes birşeyler söyler herkesten birşeyler alın ama kendi bildiğiniz yoldan şaşmayın.
    echo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belkide biraz nadasa birakmak lazim siteyi dostum. ben 2 sene once atigim blogu attim bi kenra gunder 2-3 dolar birakmaya basladi kendi kendine. bazen hic bisey yapmamak en iyi secenek olabilir.
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde ortalama 100 kişinin girdiği, Özgün olarak ilerlettiğim kadın sitesinden ortalama 2-3 TL geliyor. Reklam yerleşimlerinizi gözden geçirin derim. Ha bu arada ayda 2-3 yazı ancak giriyorum. Bir türlü düzenli giriş yapamadım.
    BilgiAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iceriklerinizin kullanici yararina olmasi gerek yani siteye giren kisi konuyu nekadar uzun sure okursa okadar iyi. Yani 5 bos makale yerine 1 saglam yazilmis seo ya uygun yararli bilgiler bulunduran etiketi 5 i gecmeyen konu herzaman icin daha iyi. Ve ilk asamada yuksek sitelerden alinan link iyi degil. Yuksekten ucan ucmayi bilmiyorsa yuksekten cakilir...!
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en çok yapılan yanlışı ben özgün içerik olarak görüyorum. bu kavram çok geniş bir kavram arkadaşlar her özgün site hitlenir diye bir kural yok. google sizden özgün içerik değil benzersiz içerik istiyor. her özgün içerik benzersiz değildir. 2012 dantel modelleri diye makale yazınca benzersiz olmuyor tonla var bu konudan sadece özgün oluyor. ve bu nokta da da içerik kalitesi yarışı başlıyor. bu kavram oldukça uzun üzerine kitap dahi yazılabilir. bir ayrı önemli nokta da aranma hacmi. siz milyon tane makale yazın yazdıklarınız aranan şeyler değilse 2 yılda 500 tekilde olmanız yüksek bir rakam bile sayılabilir. özgün tasarım yazılım vs. gibi şeylerle ben adam olan site görmedim. genelde herkes free bir tasarım tema vs. ile başlıyor ne zaman ki site adam olmaya meyil gösterdi biraz para harcanıyor. kazanmadan üzerine harcama yapmamak en iyisi
    ctmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reklam yerleşimi ve google sandbox sorun olmuş olabilir. Normalde o hitle minumum 5 TL kazanıyor olmanız lazım. Hepsini geçtim, o kadar yatırımdan sonra şuan sitenizin aylık 1500-2000 TL getirisi olması gerekirdi. Gözden kaçan yanlış olan bir ayrıntı var. Bence o sorunu çözerseniz, emekleriniz boşa gitmeyebilir.

    Geçmiş olsun.

    Yorumlarınız ve ilginiz için teşekkür ederim
  • 27-01-2014, 15:06:16
    #9
    TR sektorunde calismaniz hata, Global pazara acilin. Dil bilmiyorsanizda, makalelerinizi yazdirin. Bir USA tiklama aldinizda TR'de bu islerin ne kadar bos oldugunu anlarsiniz.