Merhaba ,
Amerika veya Kanadada yaşayan arkadaşlar varsa uygulamamızı yükleyip test edecek birisini arıyorum.
Her yükleme ve test için 5 tl ücret ödüyoruz. (paypal ile ödeme)
Gereksinimler
Amerika veya kanadada yaşayacak
iTunes amerika kullanıcak
Facebook amerika hesabı olacak
Pm atınız.
Alış: iPhone Uygulama
0
●301