Merhaba ,

Amerika veya Kanadada yaşayan arkadaşlar varsa uygulamamızı yükleyip test edecek birisini arıyorum.

Her yükleme ve test için 5 tl ücret ödüyoruz. (paypal ile ödeme)

Gereksinimler
Amerika veya kanadada yaşayacak
iTunes amerika kullanıcak
Facebook amerika hesabı olacak

Pm atınız.