• 19-12-2013, 19:13:55
    #1
    Acilinden ücretsiz dizin scripti arıyorum. Nedense tüm dizin script'leri yerin dibine girmiş. Adamakıllı bir şey bulamadım.

    Gerçi arfooo diye bir şey var ama kimse önermiyor.

    Önereceğiniz varsa çok makbule geçecek. Sitemin alt dizinine acilen kurmam gerekiyor.
  • 22-12-2013, 23:57:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Banada lazım haber bekliyorum
  • 19-03-2014, 15:26:55
    #3
    yeni konu açmaktansa bu konuyu ana sayfaya taşıyalım bende aramaktayım.
  • 22-03-2014, 01:04:49
    #4
    Zaman içinde bir kaç aradım. İyi kaliteli ve ücretsiz bulamadım. Haberiniz olsun.
  • 22-03-2014, 02:29:02
    #5
    solgentas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaman içinde bir kaç aradım. İyi kaliteli ve ücretsiz bulamadım. Haberiniz olsun.
    Ücretli bildiğiniz varmı?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 22-03-2014, 02:30:36
    #6
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli bildiğiniz varmı?


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    Aklımda değil. Yarın bakar yazarım buraya.
  • 22-03-2014, 02:33:24
    #7
    solgentas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklımda değil. Yarın bakar yazarım buraya.
    Eyvallah hocam bekliyorum


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
  • 22-03-2014, 18:26:45
    #8
    link dizini arıyorsanız bu var https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...-yazilimi.html
  • 22-03-2014, 20:12:14
    #9
    MehmetAliGun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanışlı birşeye benziyor eyvallah hocam.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi