Acilinden ücretsiz dizin scripti arıyorum. Nedense tüm dizin script'leri yerin dibine girmiş. Adamakıllı bir şey bulamadım.
Gerçi arfooo diye bir şey var ama kimse önermiyor.
Önereceğiniz varsa çok makbule geçecek. Sitemin alt dizinine acilen kurmam gerekiyor.
Bildiğiniz Dizin Scripti
8
●871
- 22-03-2014, 02:29:02Ücretli bildiğiniz varmı?solgentas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi - 22-03-2014, 02:30:36Aklımda değil. Yarın bakar yazarım buraya.Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2014, 02:33:24Eyvallah hocam bekliyorumsolgentas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi - 22-03-2014, 18:26:45link dizini arıyorsanız bu var https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...-yazilimi.html
- 22-03-2014, 20:12:14Kullanışlı birşeye benziyor eyvallah hocam.MehmetAliGun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi