Evet arkadaşlar feedback isteyen gelsin
Evet arkadaşlar ebay satıcılarının en büyük baş belasıdır.Ebay satış limiti 500 dolardır.Düşük Feedback de bir nevi güvenilirlik sembolüdür.Satıcı yada alıcı olmanız fark etmez..

5-6 kişi çıksa yeter..

Edit : arkadaşlar bulundu