• 11-11-2013, 12:26:24
    #1
    Şu an bende arama sonuçları görünümü daha doğrusu adwords alanının görünümü değişti. Sözde kenarlarına Reklam yazmış ama daha ilgi çekici olmuş gibi..



    Bakalım hitleri ne kadar daha düşürecek..
  • 11-11-2013, 12:35:31
    #2
    Bence iyi olmuş, dalga gecer gibi beyaza yakın pembe bi arkaplan koyuyordu onceden, ekranı yatırıyordum gorebılmek ıcın kacıncıya kadar reklam, esas sonuclar kacıncı sıradan sonra cıkıyor dıye.

    Ilk etapta dıkkatlerden kacıp tıklamalar alabılır ama, ılerleyen zamanalrda kullanıcılar alısacak. Ve belkıde (kendı fıkrımce) googleın, farkında olmadan da olsa, kendıne degıl websıtesı sahıplerıne yararı olacak bır guncelleme yaotıgı kanaatındeyım.

    Ama benım esas korkum, bu reklamların orda banner reklam a gosterılecegı soylenıyor hatta bı kac kısı denk gelmıs kran goruntusu bıle almıslar (yabancı forumlarda), esas bannerlı reklamlar baya sekteye ugratıcak kısılerı.

    Cunku banner dıkkat cekıyor, bıraz asagı ınse reısmlı sonuclar cıkıyor, bıraz asagı ınsenız youtube cıkıyor, belkı ılk sayfanın en sonuncusu, yanı 10. sıradan ıtıbaren normal sıteler goruncek yakında.
  • 11-11-2013, 12:39:54
    #3
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence iyi olmuş, dalga gecer gibi beyaza yakın pembe bi arkaplan koyuyordu onceden, ekranı yatırıyordum gorebılmek ıcın kacıncıya kadar reklam, esas sonuclar kacıncı sıradan sonra cıkıyor dıye.

    Ilk etapta dıkkatlerden kacıp tıklamalar alabılır ama, ılerleyen zamanalrda kullanıcılar alısacak. Ve belkıde (kendı fıkrımce) googleın, farkında olmadan da olsa, kendıne degıl websıtesı sahıplerıne yararı olacak bır guncelleme yaotıgı kanaatındeyım.

    Ama benım esas korkum, bu reklamların orda banner reklam a gosterılecegı soylenıyor hatta bı kac kısı denk gelmıs kran goruntusu bıle almıslar (yabancı forumlarda), esas bannerlı reklamlar baya sekteye ugratıcak kısılerı.

    Cunku banner dıkkat cekıyor, bıraz asagı ınse reısmlı sonuclar cıkıyor, bıraz asagı ınsenız youtube cıkıyor, belkı ılk sayfanın en sonuncusu, yanı 10. sıradan ıtıbaren normal sıteler goruncek yakında.
    Aynen hocam. Reklama tıklamamak için ekranı yatırıp bakıyordum kaçtanesi reklam diye. Bu daha iyi olmuş.
  • 11-11-2013, 12:41:25
    #4
    YusufKISA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam. Reklama tıklamamak için ekranı yatırıp bakıyordum kaçtanesi reklam diye. Bu daha iyi olmuş.
    Arkadaşlar siz ekranı yatırıyorsunuz ama siteniz olduğu için..

    Şahsen ben normal hiçbir kullanıcının ekranı yatırdığını falan görmedim.
  • 11-11-2013, 12:44:20
    #5
    bence reklamsız sıralamaya girenlere daha çok ilgiye sebep olacaktır. acemi internet kullanıcıları (ki bunlar %90dır) anlayamıyordu bunların reklam olup olmadığını.

    kanımca insanlar reklam ibaresini sabit bir şekilde görecekleri için reklamsız sıralamaya girenler ile onları ayırt edecektir. kanımca bu hit yükseltir.

    fakat reklamverenlere ne zararı olur onu bilemiyorum. benim düşüncem bu yönde.

    (anti tez olarak buton insanların ilgisini çekecektir ve reklamlara daha çok ilgi artacaktır tezide olabilir bu ilerde belli olacaktır)
  • 11-11-2013, 13:35:44
    #6
    Oha google'a reklam vermişler diye düşünüp siteye giren var bu ülkede
  • 11-11-2013, 13:53:00
    #7
    Böylelikle memleketimizdeki çoğu kullanıcı bir nebzede olsa doğal sonuçlar ile reklamları ayırtedebilir. Bu şekilde gayet iyi.
  • 11-11-2013, 13:53:37
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BReeD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu an bende arama sonuçları görünümü daha doğrusu adwords alanının görünümü değişti. Sözde kenarlarına Reklam yazmış ama daha ilgi çekici olmuş gibi..



    Bakalım hitleri ne kadar daha düşürecek..
    Ilk etapta bu mobilde baslatilmisti sanirim. Bende hala mobilde var normal internette gorunmuyor...
  • 11-11-2013, 17:08:23
    #9
    bizim millet reklam yazdığı için tıklamaz.