YusufKISA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam. Reklama tıklamamak için ekranı yatırıp bakıyordum kaçtanesi reklam diye. Bu daha iyi olmuş.
Arkadaşlar siz ekranı yatırıyorsunuz ama siteniz olduğu için..

Şahsen ben normal hiçbir kullanıcının ekranı yatırdığını falan görmedim.