• 10-11-2013, 18:39:02
    #1
    Beyler, yasalara aykırı mıdır ?
    Sınıfımda bir kız var, arkadaşız. Ailem evde olacak, herkese açık alanda(oturma odasında) eksik kaldığım konularda beni çalıştıracak. Diğer arkadaşlarım meşgul ve işleri var, tek mümkün olan o.

    Bunu yaparsam suç işlemiş olur muyum ?

    #Not
    Konuyu dalga amaçlı açmadım. Sadece hukuki bir alanda yardım istedim.
    İnsan korkuyor, şimdi eve polis felan gelir diye.
  • 10-11-2013, 18:48:09
    #2
    neye göre suç olur mu şimdi.yasal olarak hiç bişey olmaz.ama kızın abisi filan olursa abi yasasının 3 maddesinin b bendine göre suç teşkil edebilir.abi ceza kanununa göre cezası ağız burun kırmaktan her tülü fanteziye kadar gider

    tabi başka bir maddeye görede hakim insiyatif göstere bilir
  • 10-11-2013, 18:48:35
    #3
    4 yılla yargılanabilirsiniz.
  • 10-11-2013, 19:07:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Böyle bir şey yok olmazda istersen tek başına oturuyor ol sevgilin kız arkadaşın gelsin bir durum olmaz.
  • 10-11-2013, 19:08:53
    #5
    Fazla korkmayın bunlardan eğer 18+ ysanız bırşey yapamazlar. Eğer 18- isenız sadece aileler duyabilir.

    Eğer kapınıza dayanırlarsa Savcılıktan eve giriş belgesi talep edin eğer yoksa kapıyı yuzlerıne kapatın.
  • 10-11-2013, 19:10:17
    #6
    Ciddi misiniz ?
  • 10-11-2013, 19:12:45
    #7
  • 10-11-2013, 19:28:09
    #8
    Cesc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazla korkmayın bunlardan eğer 18+ ysanız bırşey yapamazlar. Eğer 18- isenız sadece aileler duyabilir.

    Eğer kapınıza dayanırlarsa Savcılıktan eve giriş belgesi talep edin eğer yoksa kapıyı yuzlerıne kapatın.
    Yasalarda düzenleme yapılırsa zaten eve giriş hakları olacak
  • 10-11-2013, 19:32:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasalarda düzenleme yapılırsa zaten eve giriş hakları olacak
    Yasayı eve savcılık izni olmadan şeklinde düzenleyemezler.