Beyler, yasalara aykırı mıdır ?
Sınıfımda bir kız var, arkadaşız.
Ailem evde olacak, herkese açık alanda(oturma odasında) eksik kaldığım konularda beni çalıştıracak. Diğer arkadaşlarım meşgul ve işleri var, tek mümkün olan o.
Bunu yaparsam suç işlemiş olur muyum ?
#Not
Konuyu dalga amaçlı açmadım. Sadece hukuki bir alanda yardım istedim.
İnsan korkuyor, şimdi eve polis felan gelir diye.