• 25-10-2013, 11:27:51
    #1
    Cihazı ben ıkıncı el aldım ama vuruğu kırığı çiziği yok tertemiz bir cihaz. Siyah renk.
    Fotoğraflar:
    http://l1310.hizliresim.com/1g/u/txmwz.jpg
    http://k1310.hizliresim.com/1g/u/txmy9.jpg
    http://k1310.hizliresim.com/1g/u/txmy1.jpg
    Sorunsuz sıkıntısız bir cihaz. Bu fiyata replika vermiyorlar kaçırmayın derim. Fiyat: 300 TL
    Sadece İstanbul içi elden satılıktır.
    Takas sadece Sony Xperia Arc veya Arc s BEYAZ RENK ile olur. Altını üstünü konuşuruz
  • 25-10-2013, 11:41:26
    #2
    Hayırlı satışlar hocam.
    İş arkadaşımda aynısı vardı cep telefoncu ile takasa girdi 350 saydılar.cihaz aynı birkaç ay garantisi vardı.

    Demem o ki fiyat gayet uygun.kaçırılmayacak bir fiyat.

    Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 25-10-2013, 11:46:29
    #3
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar hocam.
    İş arkadaşımda aynısı vardı cep telefoncu ile takasa girdi 350 saydılar.cihaz aynı birkaç ay garantisi vardı.

    Demem o ki fiyat gayet uygun.kaçırılmayacak bir fiyat.

    Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Teşekkür hocam acil ihtiyaç olmasa satmam zaten de bu ihtiyaçlar evi ocağı ucuza sattırıyor insana..
  • 25-10-2013, 12:44:36
    #4
    Sa dostum bir kaç konuna denk geldim maşallah ne bulursan satıyon kaban, cem telefonu hepsinde acil paraya ihtiyarcın var neyse hayırlı satışlar
  • 25-10-2013, 12:50:55
    #5
    SesLiModel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sa dostum bir kaç konuna denk geldim maşallah ne bulursan satıyon kaban, cem telefonu hepsinde acil paraya ihtiyarcın var neyse hayırlı satışlar
    Şu mesajı yazma mantığınızı anlamadım. Zaten acil paraya ihtiyacım olduğu için neyim varsa satıyorum yadırganacak bir durum mu bu?
  • 25-10-2013, 14:07:58
    #6
    Alıntı
    Şu mesajı yazma mantığınızı anlamadım. Zaten acil paraya ihtiyacım olduğu için neyim varsa satıyorum yadırganacak bir durum mu bu?

    Yadırgayan kim? koçum insan gibi yazıyoruz bir kaç yerde gördüm diye sen niye Şase yapıyorsun kötü bir cümlemi kurmuşum bende kendi kendine tirplere girdin İnsan gibi cümle kurduk:
  • 25-10-2013, 14:17:27
    #7
    SesLiModel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yadırgayan kim? koçum insan gibi yazıyoruz bir kaç yerde gördüm diye sen niye Şase yapıyorsun kötü bir cümlemi kurmuşum bende kendi kendine tirplere girdin İnsan gibi cümle kurduk:
    Satış günceldir
  • 25-10-2013, 22:30:58
    #8
    Fiyatı 320 liraya düşürdüm bu fiyata bu telefonu bulmanız imkansızdır çok acil ihtiyaçtan satılıktır
  • 27-10-2013, 09:59:08
    #9
    300 liraya vereceğim artık son fiyattır. Cihazın antutu puanı: 6100