senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı satışlar hocam.
İş arkadaşımda aynısı vardı cep telefoncu ile takasa girdi 350 saydılar.cihaz aynı birkaç ay garantisi vardı.

Demem o ki fiyat gayet uygun.kaçırılmayacak bir fiyat.

Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Teşekkür hocam acil ihtiyaç olmasa satmam zaten de bu ihtiyaçlar evi ocağı ucuza sattırıyor insana..