• 20-10-2013, 21:41:50
    #1
    4 Ekim güncellemesinin üzerinden 2 haftadan fazla zaman geçti.Genel görüş bayram bitene kadar aynı şekilde içerik girip beklemekti.Şimdi bi çeteleme (verileri analiz etme) yapıp radikal değişiklikler yapma zamanı geldimi? ( sitesi düzelmeyenler için)
    -Sitemin birisi 1. sayfanın son sıralarından 2. sayfanın ortalarına sabitlendi gibi, bir aşağısı bir yukarısı değişiyor.2 haftadır anormal birşey yapmadım yapmayı da düşünmüyorum.
    -Diğer sitem güncelleme öncesi 1. anahtar kelimesinde 2. veya 3. sıradan 80-90 larda geziyor şimdilik arada bir kontrol ettiğimde 30. sıralara geliyor sonra hemen 100 lere geri dönüyor.Diğer bir anahtar kelimesinde 5. sıradan yine 30-100 arası geziyor. 1.sırada olduğu anahtar kelimede(kendi adı sayılır) 5. veya 6. sıralara sabitlendi gibi.Bu sitem 1 hafta daha değişiklik olmazsa link reddetme aracı kullanarak çok kaliteli olmayan linkleri reddedip 1 ay daha beklemeyi daha sonrada 301 çekmeyi düşünüyorum.
    -Güncelleme sonrası sitesi sıralamalardan kaybolupta geri dönen oldu mu?( kaç gün sürdü)
    -Eski sırasına dönmeyenler benim yapacaklarımdan farklı olarak birşey yapmayı düşünüyorlar mı?
  • 20-10-2013, 21:47:57
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sitemin birisi 1. sıradan 8. sıraya gitti, içerik eklemeye devam ediyorum, diğer bir sitem 3. sıradan ilk 500 de yok ana sayfası ama infosu ve indexleri duruyor, içerik eklemeye devam ediyorum, yaklaşık 6 aydır link vs almıyorum hiçbir siteme, diğer bu durumda lider olan sitelerim aynı yerlerinde duruyor, reddedeceğim link vs de yok benim, google kafasına göre salladığını düşünüyorum, şimdi öncelikli kendi sitelerimden olmak üzere ufak ufak link almaya başladım, durumda ne iyiye ne kötüye değişen bişey yok, zamana bıraktık, ama giden sitelerin geri geleceğini sanmıyorum, bu arada ilk 500 de olmayan siteme 1 k hit geliyor neredeyse 3. sırada o kadar geliyordu zaten, ben bişey anlamadım, bekliyorum.
  • 20-10-2013, 21:58:17
    #3
    hedef kelimem , site ismim ancak halen 2 sayfadayım. Önceden 500.sayfaya gitmiştim ancak düzenli içerik ile tekrar yükseldim. 2.sayfada sabitlendim.
  • 20-10-2013, 22:19:44
    #4
    SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 Ekim güncellemesinin üzerinden 2 haftadan fazla zaman geçti.Genel görüş bayram bitene kadar aynı şekilde içerik girip beklemekti.Şimdi bi çeteleme (verileri analiz etme) yapıp radikal değişiklikler yapma zamanı geldimi? ( sitesi düzelmeyenler için)
    -Sitemin birisi 1. sayfanın son sıralarından 2. sayfanın ortalarına sabitlendi gibi, bir aşağısı bir yukarısı değişiyor.2 haftadır anormal birşey yapmadım yapmayı da düşünmüyorum.
    -Diğer sitem güncelleme öncesi 1. anahtar kelimesinde 2. veya 3. sıradan 80-90 larda geziyor şimdilik arada bir kontrol ettiğimde 30. sıralara geliyor sonra hemen 100 lere geri dönüyor.Diğer bir anahtar kelimesinde 5. sıradan yine 30-100 arası geziyor. 1.sırada olduğu anahtar kelimede(kendi adı sayılır) 5. veya 6. sıralara sabitlendi gibi.Bu sitem 1 hafta daha değişiklik olmazsa link reddetme aracı kullanarak çok kaliteli olmayan linkleri reddedip 1 ay daha beklemeyi daha sonrada 301 çekmeyi düşünüyorum.
    -Güncelleme sonrası sitesi sıralamalardan kaybolupta geri dönen oldu mu?( kaç gün sürdü)
    -Eski sırasına dönmeyenler benim yapacaklarımdan farklı olarak birşey yapmayı düşünüyorlar mı?


    Çok saçma gelecek biliyorum fakat benim sıralamada düşen kategorilerimi google gibi getir yapıp tüm bağlantılı sayfaları gönder yaptım 2 kategorimde de 150 den 15-20lere içerikleride ilk sayfalara girdi.

    Ayrıca en son ana sayfayı google gibi getirip tüm bağlantılı sayfaları yolladım biliorum saçma ama 2 sanie almaz deneyebilirsiniz.
  • 20-10-2013, 22:24:52
    #5
    Tha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok saçma gelecek biliyorum fakat benim sıralamada düşen kategorilerimi google gibi getir yapıp tüm bağlantılı sayfaları gönder yaptım 2 kategorimde de 150 den 15-20lere içerikleride ilk sayfalara girdi.

    Ayrıca en son ana sayfayı google gibi getirip tüm bağlantılı sayfaları yolladım biliorum saçma ama 2 sanie almaz deneyebilirsiniz.
    ben yaptım bakalım inşallah bizde de işe yarar.teşekkür ederim paylaşımınız için.
  • 20-10-2013, 23:50:34
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba ArkadaÅŸlar,

    Kısa öz bir bilgi vereyim. Tecrübe ettiğim bir olayı anlatayım bir sitem vardı bu site ilk güncellemeden sonra kaçıncı penguen olduğunu hatırlamıyorum, herneyse güncellemeden etkilendi %40-50 civarında hit kaybı yaşadım.

    Bir sonraki yani bu 4 ekim diye bahsedilen güncellemeden sonra site eski haline döndü. Arda tam olarak kaç ay oynamış hesaplamadım ama yaptığım şeyi sizlere söyleyeyim.

    Backlink almadım, özgün içerik girmeye devam ettim. Daha önce kaç adet giriliyorsa aynı şekilde devam edildi. Ve sonuç olarak şuan site iyi durumda.

    Size önereceğim; elle yapılan bir spam işlemi yoksa siteniz de, fazla bir şey yapmadan özgün girmeye devam edin, her gün güncel olun. 1 ay da mı düzelir 2 ay da mı orası işte mechul.

    Kolay gelsin,
    Saygılarımla.
  • 21-10-2013, 00:46:22
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Penguenden gerçek anlamda etkilenen sitenin birkaç haftada kurtulduğunu görmedim. Sadece yeni içerik girerek sosyal medyayı da kullanarak sitenin hitini artırmak ve zararı aza indirmek mümkün oluyor.

    Onun dışında yapılacak en iyi şey sorunu ortadan kaldırmak ve yeni güncellemeyi beklemek.

    301 çok yanlış bir çözümdür. Hatta çözüm değil. Çoğunlukla kısa sürede tekrar yeni domain ceza yiyor elinizde 2 penguenli domain oluyor.
  • 21-10-2013, 01:35:55
    #8
    Bence acele işe şeytan karışır deyip biraz daha beklemek. Benim sitem bir ay aramalardaki eski konumuna yükseldi. Zaman herşeyin ilacıdır.
  • 21-10-2013, 02:27:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Denizs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Penguenden gerçek anlamda etkilenen sitenin birkaç haftada kurtulduğunu görmedim. Sadece yeni içerik girerek sosyal medyayı da kullanarak sitenin hitini artırmak ve zararı aza indirmek mümkün oluyor.

    Onun dışında yapılacak en iyi şey sorunu ortadan kaldırmak ve yeni güncellemeyi beklemek.

    301 çok yanlış bir çözümdür. Hatta çözüm değil. Çoğunlukla kısa sürede tekrar yeni domain ceza yiyor elinizde 2 penguenli domain oluyor.
    Söylediklerinize aynen katılıyorum. Arkadaşlar tecrübeye sabittir. Eğer güncellemeden etkilenen siteniz varsa boşuna 301 falan çekmeyiniz.
    Arkadaşımızın dediği gibi sorunu tesbit edip ortadan kaldırın bu sorunlar genelde;
    1: Aşırı link alımı ve satışı
    2: Spam içeriktir.(copy-paste, alakasız anahtar kelimelerle dolu içerik)

    Kurtulmak için sorunu ortadan kaldırıp özgün içerik girip bekleyiniz. Beklemek uzun sürecektir kimi zaman umudunuz kalmayacaktır. Ancak herşeye rağmen sabırla beklerseniz bu etkilenmeden kurtulabilirsiniz. Bunun en iyi örneği zaten elimizde var 4 Eylül 2013 güncellemesinden etkilenenler ve sorunlarını düzeltenler ekim ayındaki güncellemede kurtuldular.

    Bunu geçde olsa büyük maddi kayıplar vererek anladım. Aynı hataya düşmemeniz dileği ile
    İyi Çalışmalar