• 01-09-2013, 16:47:33
    #28
    Şarkı türlerine göre duygusal durum yapılabilir.

    Örnek,

    Rap
    Pop vb.

    Rap tıklayınca,
    Mutlu
    Aşık

    vb. modlar olabilir.
  • 01-09-2013, 17:09:23
    #29
    Güzel proje gerçekten
  • 01-09-2013, 18:35:18
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    joss stone - you had me
    hatalı. bilginize.
  • 02-09-2013, 00:43:08
    #31
    Naytu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarkı türlerine göre duygusal durum yapılabilir.

    Örnek,

    Rap
    Pop vb.

    Rap tıklayınca,
    Mutlu
    Aşık

    vb. modlar olabilir.
    aslında biz az mood dan yanayız. (hani nerde çokluk orda.. ) derler ya ama bi konuda haklısınız mesela türkçe rock yabancı rock gibi türlere göre değilde gerçekten modlara göre bişeyler hazırlamak lazım. Mesela yol şarkılarında rock da çıkmalı slow da çıkabilmeli gibi yani listelerde tür ayrımını azaltmaya yönelik bir planımız var aslında.
    festival adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel proje gerçekten
    teşekkür ederiz
    thenefy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    joss stone - you had me
    hatalı. bilginize.
    pc başına geçtiğim ilk vakitde şarkıyı yenileyeceğim ilginiz için teşekkürler
  • 19-09-2013, 22:12:49
    #32
    pcnet e cikmissiniz hocam tebrikler
  • 21-09-2013, 14:18:57
    #33
    fizy'de de mood özelliği yok mu?
  • 26-09-2013, 22:55:23
    #34
    thenefy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pcnet e cikmissiniz hocam tebrikler
    teşekkürler
    krmcnyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fizy'de de mood özelliği yok mu?
    listeler farklı ve üye girişi yapmazsan 30 saniye dinleyebiliyorsun şarkıları. bizde öyle bir problem yok
  • 12-10-2013, 10:22:36
    #35
    tasarımın çok eleştiri almasından ötürü bi değişikliğe gidildi. http://www.moodfm.com
  • 12-10-2013, 10:30:57
    #36
    Hiphop kategorisini aradım direk ama yok sanırım

    Ayrıca linkler altı çizli olduğunda profesyonel durmuyor gibi bence üstüne gelindiğinde altı çizili olursa daha güzel olur.

    İlk girişteki kutularda da padding arttırmanız daha şık olur görüşündeyim ama tabi siz bilirsiniz

    Hayırlı olsun