thenefy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pcnet e cikmissiniz hocam tebrikler
teşekkürler
krmcnyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fizy'de de mood özelliği yok mu?
listeler farklı ve üye girişi yapmazsan 30 saniye dinleyebiliyorsun şarkıları. bizde öyle bir problem yok