• 01-10-2013, 16:33:58
    #1




    Kafanız iyi mi diyor bir de böyle bir şey mi olur??
    Allahtan satış gerçekleşmeden bilgisizliği gördüm.. VPS sahibi olan bilişim firması kuruyor ki bunun üstüne YS Belgeleri var:

    ts3dunyasi.com

    Bunun yani sira WHMCS..



    İlgilenilmesini rica ediyorum.

    edit:ayrıca tek skype hesapları var yani satış personelinden ziyade tek kişilik bir sistem var
  • 01-10-2013, 17:57:22
    #2
    Bu tarz arkadaşlara güvenmeyin, zamanında TeamSpeak3 hizmeti veriyordum NPL olarak, Olur mu öyle şey yapılır mı diye yaygara çıkmıştı.Şimdi bu arkadaşlar internetteki 25.000'lik crackli lisansları kullanarak ticaret yapıyor. Verdikleri hizmette hizmet değil. Şimdi eskiden sattığım çoğu müşterim tekrar satış yapmam için ısrar ediyor, bilemicem artık.

    DN: Bu yorumum genel olaraktır.
  • 01-10-2013, 19:24:51
    #3
    PhantomRui adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tarz arkadaşlara güvenmeyin, zamanında TeamSpeak3 hizmeti veriyordum NPL olarak, Olur mu öyle şey yapılır mı diye yaygara çıkmıştı.Şimdi bu arkadaşlar internetteki 25.000'lik crackli lisansları kullanarak ticaret yapıyor. Verdikleri hizmette hizmet değil. Şimdi eskiden sattığım çoğu müşterim tekrar satış yapmam için ısrar ediyor, bilemicem artık.

    DN: Bu yorumum genel olaraktır.
    hocam sektörde güvenebileceğim kimse olmadığından ücretsiz odalara mecbur ediliyoruz.. artık o kadar kötü duruma geldik ki vps alıp onu ts3 için kullanacağız
  • 01-10-2013, 19:49:16
    #4
    umit99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sektörde güvenebileceğim kimse olmadığından ücretsiz odalara mecbur ediliyoruz.. artık o kadar kötü duruma geldik ki vps alıp onu ts3 için kullanacağız
    En iyisi şuanda o bende o şekilde kullanıyorum.
  • 01-10-2013, 20:08:46
    #5
    Kullandığımız Çok iyi yabancı firmalar var isterseniz vereyim.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
  • 01-10-2013, 20:16:43
    #6
    Marshmallow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığımız Çok iyi yabancı firmalar var isterseniz vereyim.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
    burda paylaşır mısınız hocam
  • 01-10-2013, 20:24:58
    #7
    umit99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burda paylaşır mısınız hocam
    http://www.multiplaygameservers.com/voice-comms/ indirim mevcut

    http://www.i3d.net/gaming/teamspeak3.php

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
  • 01-10-2013, 20:49:41
    #8
    Marshmallow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.multiplaygameservers.com/voice-comms/ indirim mevcut

    http://www.i3d.net/gaming/teamspeak3.php

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
    hocam peki izin server query vs? sizin serverin ip atabilir misiniz
  • 01-10-2013, 21:16:34
    #9
    umit99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam peki izin server query vs? Sizin serverin ip atabilir misiniz
    85.236.100.27:10407