Bu tarz arkadaşlara güvenmeyin, zamanında TeamSpeak3 hizmeti veriyordum NPL olarak, Olur mu öyle şey yapılır mı diye yaygara çıkmıştı.Şimdi bu arkadaşlar internetteki 25.000'lik crackli lisansları kullanarak ticaret yapıyor. Verdikleri hizmette hizmet değil. Şimdi eskiden sattığım çoğu müşterim tekrar satış yapmam için ısrar ediyor, bilemicem artık.
DN: Bu yorumum genel olaraktır.
hocam sektörde güvenebileceğim kimse olmadığından ücretsiz odalara mecbur ediliyoruz.. artık o kadar kötü duruma geldik ki vps alıp onu ts3 için kullanacağız