• 26-07-2013, 13:56:00
    #1


    Kampanya kapsamında kazanılanacak Opet şifreleri kampanyaya dahil Opet istasyonlarında yapılacak LPG ürünü haricindeki akaryakıt alımlarında her bir yakıt alımında 1 adet Opet şifresi harcanacak şekilde kullanılabilir. Opet şifrelerinin 30 Eylül 2013 tarihine kadar kullanılması gerekmektedir.

    14 Adet 4,5 Değerinde KOD
    2 Adet 4 Değerinde KOD
    5 Adet 3 Değerinde KOD
    9 Adet 2,5 Değerinde KOD
    1 Adet 2 Değerinde KOD
    2 Adet 1,5 Değerinde KOD
    1 Adet 1 Değerinde KOD
    2 Adet 0,5 Değerinde KOD

    Toplamda 115, 5 Değerinde KOD 70

    Ödeme Yöntemleri


  • 26-07-2013, 14:00:06
    #2
    Şimdi biz kasaya gidip 30-40 tane kod mu gireceğiz 45 tl kar elde etmek için?
  • 26-07-2013, 14:01:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Girelim girmesine de reklamlarda gördüğüm kadarıyla her alışverişte sadece 1 kapak kullanılıyor seklinde alt yazi geciyordu. 50 kurus indirim icinde kapakla da ugrasilmaz pompa ciyla yüz göz olmaya da degmez gibi geldi bana
  • 26-07-2013, 14:08:24
    #4
    hitap eden arkadaşlara uygundur size uygun olmayabilir , alt limit olmadığı için istediğin zmaan tek seferde kullanabilirsin 1 seferde depoyu doldurtmaktansa ara ara gidip indirimden faydalanarak almak daha iyidir.

    pompacıyla yüz göz olunacka durum yok hocam onların işi bu mecburen yapacaklar canları istesede istemesede
  • 26-07-2013, 14:33:39
    #5
    RePLa_42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hitap eden arkadaşlara uygundur size uygun olmayabilir , alt limit olmadığı için istediğin zmaan tek seferde kullanabilirsin 1 seferde depoyu doldurtmaktansa ara ara gidip indirimden faydalanarak almak daha iyidir.

    pompacıyla yüz göz olunacka durum yok hocam onların işi bu mecburen yapacaklar canları istesede istemesede
    Yüzgöz olacaklarsa şikayet edin gitsin, onların görevi bu sonuçta. Kampanya var faydalanıyorsunuz. Bence bu sizin derdinizi anlatma şekline bağlı, uygun dille anlatırsan yılanı deliğinden çıkartırsın.