Girelim girmesine de reklamlarda gördüğüm kadarıyla her alışverişte sadece 1 kapak kullanılıyor seklinde alt yazi geciyordu. 50 kurus indirim icinde kapakla da ugrasilmaz pompa ciyla yüz göz olmaya da degmez gibi geldi bana