• 29-08-2013, 21:55:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar ;

    Üniversiteye hazırlanacağım için,ufak maddi sıkıntı geçirdiğimiz şu dönemde dershane taksidime katkısı olması adına satıyorum. Yoksa kesinlikle satmayı düşünmüyorum,aşırı memnunum.

    Saati 4 defa takabildim sadece. Öğrenci işi olarak GoKartta çalıştığım için bu yaz,kir-yağ-pas içerisinde olduğumdan dolayı bu güzelim saati sadece 4 defa giymek nasip oldu. Allah yeni sahibine her gün giymeyi nasip eğler inşallah.

    Saat pilsizdir. Hareket mekanizmasıyla çalışmaktadır.Çiziği,yamuğu vs. yoktur. Sıfırdan farksızdır 9.9/10 luk değil 10/10luk bir saattir. Tüm fonksiyonları çalışmaktadır.

    Herhangi bir sorunuz varsa özel mesaj atabilirsiniz..

    http://imageshack.us/a/img6/5840/cepd.jpg
    http://imageshack.us/a/img202/7735/8xcm.jpg
    http://imageshack.us/a/img153/2683/68p0.jpg
    http://imageshack.us/a/img571/9170/bu40.jpg

    Satış günceldir..

    Son kez güncelliyorum
  • 30-08-2013, 22:57:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    flood yasaktır tekrarı halinde ceza alacaksınız.
  • 31-08-2013, 00:25:46
    #3
    Ne kadar?
    Ic mekanizma calisiyor mu?
  • 31-08-2013, 00:35:47
    #4
    Mobildeyim. Fiyati nedir

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
  • 31-08-2013, 09:30:35
    #5
    fiyat nedir?
  • 31-08-2013, 23:11:37
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Gerekli özel mesajlar gönderilmiştir. Satış devam ediyor..
  • 01-09-2013, 17:24:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Son kez güncelliyorum yorum gelmediği taktirde bir daha güncelleme fırsatım kalmayacak,flooda girecek..

    Fiyatta birşeyler yapabiliriz,ciddi almayı niyetlenen arkadaşlara..
  • 01-09-2013, 18:31:08
    #8
    Son fiyat alabilirmiyim? Mekanizması vs. çalışıyormu birde.
  • 01-09-2013, 19:54:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Gerekli özel mesaj atılarak,arkadaş bilgilendirilmiştir.