Merhaba arkadaşlar ;

Üniversiteye hazırlanacağım için,ufak maddi sıkıntı geçirdiğimiz şu dönemde dershane taksidime katkısı olması adına satıyorum. Yoksa kesinlikle satmayı düşünmüyorum,aşırı memnunum.

Saati 4 defa takabildim sadece. Öğrenci işi olarak GoKartta çalıştığım için bu yaz,kir-yağ-pas içerisinde olduğumdan dolayı bu güzelim saati sadece 4 defa giymek nasip oldu. Allah yeni sahibine her gün giymeyi nasip eğler inşallah.

Saat pilsizdir. Hareket mekanizmasıyla çalışmaktadır.Çiziği,yamuğu vs. yoktur. Sıfırdan farksızdır 9.9/10 luk değil 10/10luk bir saattir. Tüm fonksiyonları çalışmaktadır.

Herhangi bir sorunuz varsa özel mesaj atabilirsiniz..

http://imageshack.us/a/img6/5840/cepd.jpg
http://imageshack.us/a/img202/7735/8xcm.jpg
http://imageshack.us/a/img153/2683/68p0.jpg
http://imageshack.us/a/img571/9170/bu40.jpg

Satış günceldir..

Son kez güncelliyorum