Anket MF-TM-TS?
Toplam Katılımcı Sayısı: 78
MF-TM-TS?
MF öğrencisiyim/dim
%57,69 (45 Oy)
TM öğrencisiyim/dim
%30,77 (24 Oy)
TS öğrencisiyim/dim
%11,54 (9 Oy)
  • 23-08-2013, 01:06:05
    #1
    Merak ettim de R10da MF mi, TM mi, TS mi çok.

    İzlenimlerim bana MF'nin çok olduğunu söylüyor ama bakalım ne çıkacak?

    Ben TM öğrencisiyim mesela.
  • 23-08-2013, 01:10:58
    #2
    bende eşit ağırlıkçıyım eşit agırlıkçı olup matematikten anca 10 soru yapabilenler grubundanım
  • 23-08-2013, 01:12:45
    #3
    Eşit ağırlık öğrencisiydim ama Ktü bilg müh kazandım.
  • 23-08-2013, 01:21:08
    #4
    Eşit ağırlık öğrencisiydim inşaat mühendisliği okuyorum. /(Russia) Saint-Petersburg State University of Architecture and Civil Engineering/
  • 23-08-2013, 01:23:50
    #5
    Kurumsal Backlink SEO
    1 - Marketing

    2- İşletme

    3 - İşletme Yüksek Lisans
  • 23-08-2013, 01:24:48
    #6
    MF okudum,sağlıkçı oldum.
  • 23-08-2013, 01:26:45
    #7
    Yabancı dil seçtim, bu sene okuyacağım inşallah
  • 23-08-2013, 01:30:32
    #8
    Tolgahanuzun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşit ağırlık öğrencisiydim ama Ktü bilg müh kazandım.
    hayırlı olsun diyelim o zaman da, nasıl böyle bi şeye karar verdiniz hocam meraklar içerisindeyim.
    mewluthday adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşit ağırlık öğrencisiydim inşaat mühendisliği okuyorum. /(Russia) Saint-Petersburg State University of Architecture and Civil Engineering/
    Siz beni çok güldürdünüz gece gece ya.
  • 23-08-2013, 01:36:38
    #9
    DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun diyelim o zaman da, nasıl böyle bi şeye karar verdiniz hocam meraklar içerisindeyim.
    Hocam geçen sene Tm'de iken çok kötü bir puan geldi. Eski sevgilim teklif etti: "sen mat ve geo yapıyorsun, sayısaldan 160 bine girsen mühendisli tutturursun" diye fikri kafama soktu. O günden sonra azim de geldi. Ben kötü üniversitelere gitmeye razı olmuşken, çabalarım beni Türkiye'nin 4. köklü üniversitesini kazanmamda yardımcı oldu.