DizayNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun diyelim o zaman da, nasıl böyle bi şeye karar verdiniz hocam meraklar içerisindeyim.
Hocam geçen sene Tm'de iken çok kötü bir puan geldi. Eski sevgilim teklif etti: "sen mat ve geo yapıyorsun, sayısaldan 160 bine girsen mühendisli tutturursun" diye fikri kafama soktu. O günden sonra azim de geldi. Ben kötü üniversitelere gitmeye razı olmuşken, çabalarım beni Türkiye'nin 4. köklü üniversitesini kazanmamda yardımcı oldu.