Satış: SATILIK Nokia Lumia 520 Bayandan
4
●417
- 06-08-2013, 21:01:05Üyeliği durdurulduDaha 1 ay önce s3 sattım yapılan yorumu ve kişiye pm atarak sorabilirsiniz maalesef kamera olmadığı için görüntü koyabileceğim bir durum söz konusu değil.Sıfır ayarında 1.5 aylık telefondur ciddi alıcıysanız 360 tlniz hazırsa pm ile dönüş yapınız.KayRa ÇınaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler. - 06-08-2013, 21:29:00hocam yanlıs anlamayın ama eşime düşünüyorduk ama 360 tl niz hazırsa pm ile dönüş yapın demeniz çok yadırganacak bir kelime tesüf ederim neyse size hayırlı satıslarKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2013, 21:50:23Üyeliği durdurulduDostum kimseyi kırma amacında öyle bir laf etmedim yanlış anladıysanız kusura bakmayın.Yani ciddi alıcıysanız dönüş yaparsınız anlamında söyledim keyiften pm isteyenler çok oluyor site satış konularımda görüyorum sizde ciddi alıcıysanız konu yerine pmden ulaşın anlamında demiştim.Yinede ilginiz için teşekkürler.KayRa ÇınaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle