Daha 1 ay önce s3 sattım yapılan yorumu ve kişiye pm atarak sorabilirsiniz maalesef kamera olmadığı için görüntü koyabileceğim bir durum söz konusu değil.Sıfır ayarında 1.5 aylık telefondur ciddi alıcıysanız 360 tlniz hazırsa pm ile dönüş yapınız.
Teşekkürler.
hocam yanlıs anlamayın ama eşime düşünüyorduk ama 360 tl niz hazırsa pm ile dönüş yapın demeniz çok yadırganacak bir kelime tesüf ederim neyse size hayırlı satıslar