• 21-07-2013, 15:29:32
    #1
    Birkaç yere kafes fiyatını sordum. 25 pirinç kafes dedikleri. Kuş için yalnızca bir yere baktım, orası da 35 dedi. Önümüzdeki hafta sonu almayı düşünüyorum da muhabbet kuşu için bu fiyat normal mi
  • 21-07-2013, 15:35:17
    #2
    Kafes aldığınızda pirinç kaplama kafesler iyidir, kuşunuz ısırsa da kolay zarar veremez. Fakat diğer boyalı kafeslerden aldığınızda kemire kemire boyasını çıkartır yer. Küçük kafes ortalama 30 TL kuşlarda aynı şekilde ortalama 30 civarında. Ankara'da da çok farklı olduğunu sanmıyorum.

    Muhabbet kuşu alırken dikkat edin, kafeslere güzelce bakın. Bazı yerlerde hastalıklı kuşlar olabiliyor, ve malesef tüm kafese o hastalık kolayca yayılıyor. Ayrıca konuşturmak isterseniz 1,5 - 2 aylık erkek kuşların konuşması daha kolaydır.
  • 21-07-2013, 15:39:25
    #3
    Evet hocam biraz araştırdım kafes mevzusunu o yüzden pirinç almaya karar verdim. Kuşları yavru almayı düşünüyorum. İnternetten onları da araştıracağım (yavruların başlarında farklı tüyler bulunuyormuş sanırım), öyle alacağım. Teşekkür ederim yorumunuz için
  • 21-07-2013, 15:49:34
    #4
    muhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam biraz araştırdım kafes mevzusunu o yüzden pirinç almaya karar verdim. Kuşları yavru almayı düşünüyorum. İnternetten onları da araştıracağım (yavruların başlarında farklı tüyler bulunuyormuş sanırım), öyle alacağım. Teşekkür ederim yorumunuz için
    4 aylıktan küçük yavruların genellikle başlarında (burunlarının hemen üstündeki) bulunan tüyler siyah olur. Eğer gagasında siyahlık varsa 1 ay civarı olduğunu anlıyabilirsiniz. Büyüdüğünde gagasındakide kafasındaki de siyahlıklar gider.

    Ek olarak cinsiyetlerini burunlarının üstüne (cere) bakarak anlıyabilirsiniz. Renkliyse (mor-pembe) erkek, renksizse (beyazımsı) dişidir.
  • 21-07-2013, 15:51:52
    #5
    moss218 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 aylıktan küçük yavruların genellikle başlarında (burunlarının hemen üstündeki) bulunan tüyler siyah olur. Eğer gagasında siyahlık varsa 1 ay civarı olduğunu anlıyabilirsiniz. Büyüdüğünde gagasındakide kafasındaki de siyahlıklar gider.

    Ek olarak cinsiyetlerini burunlarının üstüne (cere) bakarak anlıyabilirsiniz. Renkliyse (mor-pembe) erkek, renksizse (beyazımsı) dişidir.
    Eyv hocam, çok işime yarayacak bir bilgi oldu bu. Alırken problem çıkmaz en azından.
  • 21-07-2013, 17:19:03
    #6
    Hocam bende yeni aldım bi muhabbet kuşu yaklaşık 1 ay olmamıstır. 30 TL Kuşa 60 TL kafesine verdim. Şimdi yanına bi dişi alıcam birde tünek ohhh kebapp
  • 22-07-2013, 19:25:54
    #7
    Kuşu aldım bugün. İçine de ne gerekiyorsa aldım Çok güzel birşey bu varya.d
  • 22-07-2013, 19:27:49
    #8
    muhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuşu aldım bugün. İçine de ne gerekiyorsa aldım Çok güzel birşey bu varya.d
    Bi eve alışsın bi ötsün sen hele ozaman gör sus *** diye bagıracaksın

    Bide bunu acın öttürün kuşunuzu

    http://www.youtube.com/watch?v=i0tMVc9uw9E
  • 22-07-2013, 19:34:13
    #9
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi eve alışsın bi ötsün sen hele ozaman gör sus *** diye bagıracaksın

    Bide bunu acın öttürün kuşunuzu

    http://www.youtube.com/watch?v=i0tMVc9uw9E
    Hocam bende tam onu diyecektim daha geldi geleli bir kez öttü. Kafese yem koydum, kaçıyor benden ısırmaya falan çalışmıyor. Çok tatlı birşey ama.

    Buda resimleri. Baya yoruldu bugün, uyuyacak sanırım birazdan