SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi eve alışsın bi ötsün sen hele ozaman gör sus *** diye bagıracaksın

Bide bunu acın öttürün kuşunuzu

http://www.youtube.com/watch?v=i0tMVc9uw9E
Hocam bende tam onu diyecektim daha geldi geleli bir kez öttü. Kafese yem koydum, kaçıyor benden ısırmaya falan çalışmıyor. Çok tatlı birşey ama.

Buda resimleri. Baya yoruldu bugün, uyuyacak sanırım birazdan