Merhabalar,
Profitclicing'in yeni sahipleri üyeleri Adclickxpress.com'a taşıdı ve herkese 10 dolar değerindeki paketi hediye etti.Şu anda üye olan herkese 10 dolar hediye.
Hemen üye oluyorsunuz. 10 dolarlık paketi satın alıyorsunuz. Paketi satın aldıktan sonra paket sayınıza göre reklam izliyorsunuz!
10 dolara aldığınız paket 15 dolar olarak size geri geliyor. %50 kazanç sağlamış oluyorsunuz.
Paket sayısına göre reklam izleme rakamları :
1 ile 3 arası Paketi olanların izlemesi gereken reklam : 1
4 ile 20 arası Paketi olanların izlemesi gereken reklam : 3
21 ile 100 arası Paketi olanların izlemesi gereken reklam : 6
101 ile 500 arası Paketi olanların izlemesi gereken reklam : 10
501 ile 1000 arası Paketi olanların izlemesi gereken reklam : 15
1001 üstü Paketi olanların izlemesi gereken reklam : 20
1 PAKET ALINCA GÜNLÜK KAZANCINIZ $0,20
1 PAKET FİYATI $10!
Refimle üye olanlara yardım edeceğim. Nasıl kazanacakları konusunda..
Refli Link
Refsiz Link
Profitclicking Taşındı! Yeni Adresi --> Ad Click Xpress - %50 Kazanç - Her üyeye $10 Hediye!
7
●5.450
- 06-07-2013, 00:52:42Üyeliği durduruldu
- 06-07-2013, 01:30:06Üyeliği durdurulduhocam skype kullandığım için seni ekleyemiyorum senin ref ile kayıt oldum yardımcı olurmusun
- 06-07-2013, 01:39:28En büyük hyip sitelerden biri olduğunu tam 3 kez gösterdi bunlar. Kesinlikle ama kesinlikle tavsiye etmiyorum. 850$ param içeride kaldı. Benim kaldı, sizin kalmasın.
Profit yeni adresi olan adclickxpress'e daha tam olarak taşınmadı bile. Bu konunun anlamını hiç çözemedim. - 06-07-2013, 01:41:54Üyeliği durdurulduHocam taşınıyor yavaş yavaş. Bültenlerden herşeyi açıklıyorlar adamlar. Konu baltamayalım... Benimde kaldı param.zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-07-2013, 01:46:02Üyeliği durdurulduHocam ben küçük paketlerle başladım. Refimden de üye olmasın kimse istemiyorum. Bu nedir arkadaş ? Pişman ettiniz konuyu açtığıma.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:46:02 -->-> Daha önceki mesaj 01:44:00 --
Ben refimle üye olanlara zaten para yatırın demiyorum. Niye hep birden gelipte böyle davranıyorsunuz. r10.net forumu neden böyle ? :@ - 06-07-2013, 01:48:45Üyeliği durduruldusoner_im_07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım sistemin çalışma mantığı nasıl sitemi eklemen gerek kredi kazanman için ekleyemiyorum seni skype de bulamadım