Hocam ben küçük paketlerle başladım. Refimden de üye olmasın kimse istemiyorum. Bu nedir arkadaş ? Pişman ettiniz konuyu açtığıma.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:46:02 -->-> Daha önceki mesaj 01:44:00 --

Ben refimle üye olanlara zaten para yatırın demiyorum. Niye hep birden gelipte böyle davranıyorsunuz. r10.net forumu neden böyle ? :@