• 26-06-2013, 19:03:33
    benim hesap öğlen 3 gibi işleme girdi, dedim herhalde bu akşama kadar ödeme gerçekleşir ama olmadı :s kısmet yarınaymış
  • 26-06-2013, 19:09:52
    İşlemde ödeme. Yarın hesapta inşaAllah.

    Çaktırmıyorum ama ağzım kulaklarımda
  • 26-06-2013, 19:12:19
    Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemde ödeme. Yarın hesapta inşaAllah.

    Çaktırmıyorum ama ağzım kulaklarımda
    o gün sana sorduğumda hemen cevap vereydin yardımcı olurdum ödemelerin konusunda
    yokluğu en iyi bilenlerdeniz.
  • 26-06-2013, 19:16:34
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o gün sana sorduğumda hemen cevap vereydin yardımcı olurdum ödemelerin konusunda
    yokluğu en iyi bilenlerdeniz.
    Ne gibi bi yardım merak ettim
    Bütlerim vardı hocam, bitti sonunda ama
  • 26-06-2013, 19:17:28
    Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gibi bi yardım merak ettim
    Bütlerim vardı hocam, bitti sonunda ama
    Eriyen buzullar , globalleşen ekonomi hakkında olacak değil ya kardeşim nakit konusunda
  • 26-06-2013, 19:24:31
    iyisite.NET
    Tahammül edemiyorum artık.
  • 26-06-2013, 19:26:48
    Ödeme işlemde yazısını gördüğümden beri ben ; http://bit.ly/11IhW4j
  • 26-06-2013, 19:27:49
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eriyen buzullar , globalleşen ekonomi hakkında olacak değil ya kardeşim nakit konusunda
    Çok teşekkür ederim hocam, Allah razı olsun düşünmeniz yeterli. Çok şükür yarın bitiyor bu hasret
  • 26-06-2013, 19:35:46
    -rep yağiyıor (yanlarına adınızıda yazın daha güzel olur )


    http://www.youtube.com/watch?v=M4h1McbA09U