Bloglava adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşlemde ödeme. Yarın hesapta inşaAllah.

Çaktırmıyorum ama ağzım kulaklarımda
o gün sana sorduğumda hemen cevap vereydin yardımcı olurdum ödemelerin konusunda
yokluğu en iyi bilenlerdeniz.