• 18-06-2013, 13:11:25
    #1
    http://bit.ly/14HwT7l

    arkadaşlar aklımda böyle birşey yapmak vardı ve bende dün itibari ile başladım. Siz değerli arkadaşların da fikirlerini almak istedim. Domain konusunda olsun içerik konusunda olsun markalaştırabilirmiyim ? yorumlarınızı bekliyorum
  • 18-06-2013, 13:13:13
    #2
    Güzel hayırlı olsun. daha şık bi tema olabilirdi bence.
  • 18-06-2013, 13:13:57
    #3
    Güzel bir blog olmuş. Renkler konusunda tavsiyesi olan arkadaşlar olabilir. İçerik özgün yaparsan neden olmasın
  • 18-06-2013, 13:16:48
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şık bir arayüz gizemi, marka olabilmenin ilk kuralları arasında yatmaktadır.
  • 18-06-2013, 13:16:51
    #5
    snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel hayırlı olsun. daha şık bi tema olabilirdi bence.
    Temayı şuan için zaten öylesine ekledim hocam. Teşekkür ederim yorumunuz için.

    Zafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir blog olmuş. Renkler konusunda tavsiyesi olan arkadaşlar olabilir. İçerik özgün yaparsan neden olmasın
    İçeriği özgün tutmaya çalışacağım. sağolun yorumunuz için
  • 19-06-2013, 02:30:01
    #6
    tema ve renk konusunda arkadaşlara katılıyorum

    içerik olarak yardımcı editörler almanız, içerik kalite ve çeşitliliği açısından baya faydalı olacaktır.

    takip listeme ekledim

    güzel içerikler bekliyorum

    başarılar
  • 21-06-2013, 19:18:24
    #7
    tosunpasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema ve renk konusunda arkadaşlara katılıyorum

    içerik olarak yardımcı editörler almanız, içerik kalite ve çeşitliliği açısından baya faydalı olacaktır.

    takip listeme ekledim

    güzel içerikler bekliyorum

    başarılar
    Öncelikle İyi Dilekleriniz için teşekkür ederim. Şuan editör alacak maddi bütçem malesef yok ama diğer sitelerimden link ve tanıtım yazısı satarak geliştirme aşamasında siteye katkı sağlamayı hedefliyorum. Gerekirse özel makale yazarlarından Wordpress üzerine makaleler satın alacağım.

    Tema ve renk konusunda ise temayı değiştirdim gerçekten haklısınız koyu bir renk malesef gitmiyor websayfalarına açık bir renk ve daha kaliteli bir tema ile devam ediyorum şimdilik.

    5 Gün geçti içerikleri orjinal tutmaya özen gösteriyorum. Hayırlısı bakalım. Katkı sağlamak isteyen arkadaşlar olursa özel mesaj gönderebilirler yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim..