Güzel hayırlı olsun. daha şık bi tema olabilirdi bence.
Temayı şuan için zaten öylesine ekledim hocam. Teşekkür ederim yorumunuz için.
Güzel bir blog olmuş. Renkler konusunda tavsiyesi olan arkadaşlar olabilir. İçerik özgün yaparsan neden olmasın
İçeriği özgün tutmaya çalışacağım. sağolun yorumunuz için