snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel hayırlı olsun. daha şık bi tema olabilirdi bence.
Temayı şuan için zaten öylesine ekledim hocam. Teşekkür ederim yorumunuz için.

Zafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir blog olmuş. Renkler konusunda tavsiyesi olan arkadaşlar olabilir. İçerik özgün yaparsan neden olmasın
İçeriği özgün tutmaya çalışacağım. sağolun yorumunuz için